Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Παλιό Θρανίο με σανίδες από παλέτες !!! Το δώρο γενεθλίων στην κόρη μου !!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ μικρή μου !!!!!! 

Σήμερα Τετάρτη 19/2/2014 η κόρη μου έχει γενέθλια !! Κλείνει τα 5 και μπαίνει στα 6 !! Πολύ σύντομα θα αρχίσουμε το σχολείο και κάπου θα πρέπει να διαβάζει και να γράφει βρε παιδιά !! 

Το δώρο της λοιπόν είναι ένα θρανίο !! Ενα θρανίο όπως τα παλιά χρόνια. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς προλάβατε αυτά τα παλιά θρανία... στης σχολικές αίθουσες !!!


Εγώ τα πρόλαβα και έχω της καλύτερες αναμνήσεις !!!

Προσπάθησα λοιπόν να κάνω μια μικρή αναπαράσταση αυτών φτιάχνοντας ένα για την κόρη μου !! Σήμερα που παρουσιάζω την κατασκευή δεν είναι ολοκληρωμένο. Εχουν μείνει κάποιες μικρές λεπτομέρειες + το βάψιμο !! Η μικρή βέβαια από εχτές το βράδυ το χάρηκε όσο δεν μπορούσαμε να φανταστούμε με την σύζυγο !!   

Πάμε να δούμε την κατασκευή βήμα βήμα και σύντομα θα έχουμε και την ολοκλήρωσή της !!  





























Την τσάντα της μεθαύριο που θα την κρεμάει ??? :)








Δίπλα δίπλα και η αναπαυτική μου πολυθρόνα από σανίδες παλέτας και αυτή !! Δείτε την κατασκευή εδώ !!!




Χώρος για τα βιβλία....





Και εδώ η κόρη μου εχτές (18-2-2014) ανήμερα των γενεθλίων της χαίρεται το θρανίο της !! 





Συνεχίζεται..... 

to be continued....


(Uptade 22/2/2014)

Ολοκληρώθηκε η κατασκευή "Παλιό Θρανίο" !! 

Χρησιμοποίησα οικολογικό βερνίκι νερού σε χρώμα Ανοιχτή Καρυδιά !!  Τα πράσινα κομμάτια βάφτηκαν ξεχωριστά και μετά τοποθετήθηκαν ξανά !! 













Και η τούρτα στο "Παλιό Θρανίο" κόπηκε !!!! 




Όλες σου οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα !!! 




EDIT : Φώτο 3/1/2015 (1 χρόνο σχεδόν μετά), η μικρή δεν ξεκολλά από το θρανίο της !!





Η σελίδα μας και στο facebook !!!

2 σχόλια:

  1. Να είσαι πάντα καλά να την δεις όπως εσύ επιθυμείς να την χαίρεσαι την ζουζούνα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Ανδρέα !! Και εσύ να χαίρεσαι την οικογένεια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή